Beautiful Me

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed

Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


HOMEWORK ..


Sabtu, 17 Mac 2012 7:49 PG

Aaaa ! es0k start dahh hari persekolahan kalottt kerja rumah tak siap agihh rasa macam jap je cuti . Yang hairannye walaupun tak siap kerja rumah sempat juga Tuan Bl0g ni update malam-malam pulak tu sebenarnya tak siap agi kerja sekolah esok nak datang awal sikit kat sekolah sebb nak tiru buku kawan malaz nak pikir hhaxhaha .. meniru je kerja Tuan Bl0g nii . Tak pe meniru pom dapt pengetahuan pahtu jimat masa pulak tu tak yah nak pikir2 . '0' . ouhkk . Ngantuk nye esok lah pulak ea . ^_^